دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

دینا مهربون بابا

عشق بستنی

1392/2/26 11:50
نویسنده : مامان لیلا
1,481 بازدید
اشتراک گذاری

دینا جون مثل خیلی از بچه ها عاشق بستنیه و این موضوع تابستان و زمستان استثنا نداره و بستنی خوردن رو خیلی دوست داره وقتایی که سرما خوردگی داره و نمیتونه بستنی بخوره خیلی بهش سخت میگذره . با گرم شدن هوا و خرید روزانه بستنی با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه رسیدم که اگه خودم توی خونه بستنی درست کنم خیلی با صرفه تره و علاوه بر این موضوع از لحاظ عدم مصرف رنگهای خوراکی و افزودنیهایی که نمی دونم چیه بستنی خانگی سالم تر و از مواد تازه تهیه میشه برای همین دست به کار شدم والبته نتیجه هم برای بار اول بد نشد البته دینا جون منتظر طعم های ذیگه هم هست.

بستی سنتی زعفرونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خانومی
5 خرداد 92 13:10
سلام. منم یه دختر دو ماهه دارم به اسم دبنا.سایت جالبی دارین. ایشاالله خدا دختر کوچولوهامونو حفظ کنه.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
13 تیر 92 13:56
چه عجب شما اپ کردین بانو جان. کار خوبیه. منم خودم توی خونه درست می کنم همیشه.