دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

دینا مهربون بابا

چای گیاهی

1391/2/19 13:55
نویسنده : مامان لیلا
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

از اوایل ازدواج من و بابایی یک عادتی داریم که من خیلی دوستش دارم و اون اینه که هر یکی دو هفته ای یکبار چای گیاهی دم می کنم, بعد از یک روز کاری برای رفع خستگی خیلی میچسبه مخصوصا عصرای سرد و بارونی زمستون و البته مقدمه خوبی هم برای شروع همسرانه هامون هم هست (حرفهایی که برای گفتنش منتظر یک فرصت مناسبی) حالا که جمعمون سه نفری شده مادرانه هام هم بهش اضافه شده خوشبختانه دینا جونم هم چای گیاهی رو دوست داره (دخمل گلم از خوردنش لذت ببری ) فقط به چای دارچین یک کوچولو حساسیت داره و دور لبش یک کوچولو قرمز میشه ولی باز هم میخوره چای سبز ,گل گاوزبان,به لیمو و حتی اویشن رو هم میخوره با جوشانده کودکان هم هیچ مشکلی نداره مامانی فدات بشه الهی هیچ وقت ناخوشیت رو نبینم.عکسای دیروز و که مشغول صرف چای دارچین به همراه یک ظرف سوهان کنجدی(دسپخت مامانی) بودیم رو میزارم مادر و دختر با پاپوشها و تلی که بافته بودم باهم ست کرده بودیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سحر جون
9 اسفند 90 20:24
چقد خوشگل بافتی خاله!!!
امان از این چایی دارچین....



قابل نداره خاله جون,وصد امان از این حساسیت,ممنون که به ما سر زدین باز هم بیاین خوشحال میشیم.
مامان الینا
13 اسفند 90 12:48
وای نازی چه پاپوشای خوشگلی
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
15 اسفند 90 7:07
سلام لیلا جون.خوبین خانمی؟دینای گلم چطوره؟چه پاپوش های خوشگلی .منم میخوام!!!!! امیدوارمهمیشه شاد باشین.انشاالله عمل پدرتونم با موفقیت انجام بشه.
مامان نسترن
28 اسفند 90 17:15
بوی عیدی بوی سیب بوی کاغذ رنگی بوی ماهی دودی وسط سفره عید بوی یاس جانماز ترمه مادر بزرگ با اینازمستونو سر می کنم دوست خوبم پیشاپیش سال نو رو به خونواده کوچیک وصمیمیت تبریک می گم
ilijoon
18 فروردین 91 11:13
سلام دخملي ناز اگه دوست داشتيد مايل به تبادل لينك هستمilijoon.niniweblog.com
ايليا جون بزرگ مرد كوچك


حتما خوشحال میشیم.