دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

دینا مهربون بابا

تولد تولد

1391/1/20 15:15
نویسنده : مامان لیلا
813 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بیستم فروردین ماه مصادف است با تولد همسری و بابایی دینا جون حورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.به همین مناسبت دیشب یک جشن خودمونی داشتیم .همسری شیفت عصر کاریش بود و من و دینا جون رفتیم خرید و خودمون یک کیک کوچولو و یک شام مختصر درست کردیم و وقتی بابایی اومد جشن گرفتیم.دینا جون هم لباس عروسشو پوشید.عزیزم تولدت مبارک.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان شیدا
20 فروردین 91 14:59
سلام . وبلاگ شیدا جون با عکس های نوروزی به روز شد . خوشحال می شیم به ما سر بزنید و یه یادگاری بنویسید .
مامان حنا
20 فروردین 91 23:34
سلام عزیزم
تولد همسری مهربونت رو تبریک میگم ایشالله که سالیان سال سایش روی سر شما و دینای عزیزم باشه
کیک و اسنک پیتزایی هم عالی شده همه چی عالیه عزیزم ماشالله کدبانویی هستی
از همه بیشتر دینا جونه که لباس عروس پوشیده مثل ماااااااااااه می مونه ایشالله که لباس عروس واقعی بپوشه و خوشبخت بشه



سلام.شما لطف دارین به کدبانویی شما که نمی رسه.عاشق لباس عروسه این لباسشو خودم یک ساله پیش دوخته بودم براش کمی کوچیک شده یک لباس دیگه ازم خواسته همین طور پیش بره فکر کنم بزرگ بشه لباس عروسی خودش رو هم باید خودم بدوزم.
مامان نسترن
21 فروردین 91 1:47
سلام. مبارکه. الهی همیشه شاد وخوشحال باشین و جشن صدمین سال تولد همسری رو بگیرین.[
سلام.تشکر و به قول عمو قناد الهی الهی ...
مامان الینا
22 فروردین 91 13:59
تولد تولد تولدت مبارک انشاالله که همیشه در کنار هم با خوشی وباتنی سالم زندگی کنید واااااااااااااااای فدای این عروس کوچولو بشم من
مامان حنا
26 فروردین 91 3:29
مامان تارا
26 فروردین 91 8:15
سلام دينا جون و ماماني مهربون چه خوشگل شدي عسلي تولد بابايي مبارك باشه ديگه به ما سر نميزني؟ ديگه دوسم نداري؟؟؟؟


سلام چند بار اومدم وبلاگتون باز نمیشه.
مامان بهار
27 فروردین 91 11:05
مبارک باشه امیدوارم همیشه کنار هم شاد و خوش و سالم باشید مرسی که به وبلاگم سر زدی
نرگسی
27 فروردین 91 14:01
سلام خانومی نمیدونم درست اومدم یا نه برام کامنت گذاشته بودین ولی آدرس وبتون نبود منم از لینکای مامان حنا پیدا کردم اگه درست اومدم خبرم کنید رمزم بدم و لینکتون کنم .. مرسی ..


سلام من کامنت نذاشته بودم.ولی الان به وبتون اومدم واز اشنایی با شما خوشحال شدم..


مامان دینا جون
27 فروردین 91 18:18
سلام عزیزم.تولد همسری مبارک.مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدی.با افتخار لینکتون کردم.


ممنون.من هم شما رو لینک کردم.
مامان آرینا موفرفری
28 فروردین 91 1:37
سلام مامانی تولدت همسرتون مبارک .انشااله همیشه شاد و سلامت باشید.خوشحال می شم به ما سربزنید.
مامان آرینا موفرفری
28 فروردین 91 16:27
سلام با اجازه لینکتون کردم.
مامان بهار
29 فروردین 91 12:52
دینای عزیزم و مهربون مامانش امیدوارم سالیان سال کنار هم شاد و سالم و پایدار باشید مرسی که به وبلاگمون سر زدید بازم بیاین