دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دینا مهربون بابا

مدرسه ما (انگلیسی)

1391/2/8 19:46
نویسنده : مامان لیلا
1,348 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی که دخترم اموزش زبان انگلیسی رو شروع کردی البته پیش خودم به این صورت که مقنعه سفید می پوشی و کتاب زباناتو میزاری توی کیفت و میندازی رو کولت و میگی من میرم مدرسه . من معلمت میشم و شما نفس من شاگرد و این طوری یادگیری زبانو از حدودا هفت ماه پیش یعنی مهرماه, ماه بازگشایی مدارس شروع کردی و پیشرفت خوبی هم داشتی . من کتاب tiny talk رو برات گرفتم که الان سومین جلدش 2A رو کار می کنیم و هر وقت تمام شد میریم سراغ جلد بعدی. عروسکهای Sue و Beny که شخصیتهای این کتابا هستند رو هم خودم برات درست کردم که زبان رو با بازی باهم یاد بگیریم و این طوری خسته و دلزده نشی و فلش کارتها و سی دی های این کتابها هم خیلی خوبه فقط اگه سی دی هاش هم تصویری بود بهتر می شد حیف که دیگه انیمیشن سازی بلد نیستم و گر نه کارتون Sue و Beny رو هم می ساختم تا دینا جونم ماجراهای کتاب زبانشو تصویری می دید و انگلیسی رو بهتر یاد می گرفت (این هم یک ایده و کار افرینی برای اونهایی که انیمیشن سازی می کنن .بعد می گن کار نیست!)

عروسکهای پاپیت سو و بنی (Sue and Beny puppets)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله نسرین مامان صدف و سپهر
9 اردیبهشت 91 18:08
سلام خانم هنرمند.چه باسلیقه و پر حوصله.ماشاالله باید به همسرتون بابت داشتن همچین خانم هنرمندی تبریک گفت.
عروسکا عین عکس رو جلدشون درست شدن .آفرین مامان باسلیقه


سلام.ممنون این تبریکا به همسری کارمونو زیادتر میکنه.





مامان حنا
10 اردیبهشت 91 5:03
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟
دینا جونم خوبه؟؟؟؟؟
ماشالله به این مامان خوش سلیقه و پر حوصله واقعا که هر چی از شما تعریف کنم بازم کمه عجب ایده خوبی به کار بستید اینجوری خیلی برای یاد گرفتن علاقه نشون میده ایشالله که موفق باشه
ماشالله دینا جونم مثل فرشته ها م مونه خدا از چشم بد حفظش کنه


سلام. برای افزایش تمرکز و توجه بچه ها با سن کم در یادگیری زبان واقعا ایده خوبیه و جواب میده. ممنون از نظرتون باید بگم منو این همه خوشبختی! با این همه انرزی مثبت شاید کارتونش رو هم بسازم اخه همسری نرم افزار انیمیشن سازی رو هم خریده.
مامان احسان
10 اردیبهشت 91 9:15
سلام ممنون که به ما سر زدید چه دختر نانازی دارید خدا حفظش کنه
مامان دینا جون
12 اردیبهشت 91 11:22
آفرین به مامانی هنرمند عروسکارو خیلی خوب درست کردین.جدا که هنرمندین.دینا جونی با مقنعه مثل فرشته ها شده.


ممنون.درست کردنش خیلی هم سخت نیست فقط کمی حوصله می خواد.
dina
13 اردیبهشت 91 4:18
salam maman leila man hamoon dinam k goftam poshte konkoram. rastesh shansy ba saite shoma ashna shodam esme khodamo to google search kardamo eftekhar esh nasibam shod maman leila kheyli honarmandy dastet dard nakone


سلام شما لطف دارین انشاالله موفق باشید و در هر رشته ای که دوست داری قبول بشی.
یاسی
14 اردیبهشت 91 14:06
اوووووووووووووو چه مامان ه هنرمندی! و چه دخمل زرنگی ! خوبین ؟ ما لینکوندیمتون البت با اجازه راستی من عکس بچه هارو گذاشتم برا مسابقه ! اگه دوست داشتین بیاین و ... http://raeenblog.persianblog.ir/post/85/
مامان علی
15 اردیبهشت 91 20:50
آفرین به این مامان هنرمند و افرین به دختر زرنگ و خوشگلش عزیزم می تونم بپرسم طریقه ساخت عروسکها رو. آیا کلاس رفتین یا کتابی توی بازار هست ؟ ممنون از راهنماییت. دینا جونم رو می بوسم


سلام ممنون از لطف شما.پارچه های همرنگ عروسکهای روی جلد رو از بازار تهیه کردم و الگو رو خودم کشیدم وروش دوختش رو از روی پاپیت های اماده انجام دادم.
مامان خورشيد
31 اردیبهشت 91 8:33
آفرين به اين مامان خوش ذوق و با پشتكار و اين دختر زرنگ و باهوش.
نازنین جون
2 تیر 91 16:35
چه باحال جیگرتو...