دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

دینا مهربون بابا

شش ماهگی

1390/9/11 20:38
نویسنده : مامان لیلا
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

شش ماهگی

چند سالی است که در روز شهادت حضرت علی اصغر در ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی برگزار میشه .در اولین ماه محرم زندگی شیرخواره کوچک من وبابایی هم حدودا شش ماهه بود . روز جمعه بود واین همایش در حرم امام رضا علیه السلام برگزار می شد و با هم در این عزاداری شرکت کردیم وقتی وارد شدیم یک لباس سبز به همراه یک سربند به شما دادند تا مثل بقیه سبز پوش و عزادار اقا علی اصغرعلیه السلامبشی.تا ان روز که خودم مادر یک طفل شیرخوار شش ماهه شده بودم چنین عزاداری رو درک نکرده بودم .دعا کردم وقتی بزرگتر شدی نسبت به ائمه اطهار شناخت و معرفتی که شایسته این خاندان است رو پیدا کنی.سال بعد که تونستی حرف بزنی داستان حضرت علی اضغر علیه السلام رو برات تعریف کردم وشما هم یاد گرفته بودی روضه علی اصغر علیه السلام بخونی .صدات رو ضبط کردم هر وقت که تونستم اینجا هم برات می گذارمش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)