دینا جوندینا جون، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

دینا مهربون بابا

سفر

1392/5/27 6:43
نویسنده : مامان لیلا
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از ماه رمضان رفته بودیم سفر چند روزی مهمان عمو حسن و چند روزی هم شمال ویلایی در دهکده نمک آبرود که  عمو گرفته بودند . هوای خوب  کوههای سبز و انبوه  سکوت و ارامش دهکده  تفاوتهایی بود که  توی این چند روز  تجربه کردیم  صبحها برخلاف  اینجا به جای سرو صدای اتومبیلهایی که یکی یکی از پارکینگها میان بیرون و یا صدای بوق ماشین ها و سرویس مدرسه بچه های همسایه ها  توی سکوت مطلق دهکده با صدای زنگوله چند تا گاو بیدار می شدیم که میرفتن  به چرا  . دینا هم همراه زهرا و حورا و حسام  حسابی بهش خوش گذشت و تا می تونست بازی کرد و چند روزی زندگی بدون شبکه پویا رو تجربه کرد ومتوجه شد که بدون پویا هم میشه زندگی کرد. کنار دریا هم رفت و تنی به آب هم زد .  ته قلیان سنتی ا ونجا بود که عکس پادشاه قجری روش بود دینا جون از من پرسید مامان این عکس کیه ؟ من هم بهش گفتم  فکر کنم آقا محمد خان قاجار . دینا هم گفت : فکر کنم اینجا خونشونه چون عکسش روی قوری هم هست.

کمی در حال استراحت

بعد از آب تنی در حال خشک شدن

و امان از پشه ها  ( جای نیش پشه و ورم زیر چشم)

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yaser
28 مرداد 92 3:02


ماشاالله عجب ویلایی هم هس!!
شبی چند هس؟؟؟!!


قابل شما رو نداره.